Inloggen
Offertelijst
Winkelmandje

What is post-branding? What is post-branding?

Welke lengte heeft u nodig?
/
U heeft 0 stuks nodig voor 0 euro incl. BTW
20,18 22,00 Incl. BTW
Stuur mij een offerteZet op verlanglijstje
Vestigingen
Vandaag besteld is binnen 1 werkdag(en) in huis
Toevoegen aan favorieten


- 14 dagen bedenktijd

- Op werkdagen voor 14:00 besteld, indien op voorraad, dezelfde dag verzonden

  • Artikelomschrijving & specificaties
  • Documenten
  • Veel gestelde vragen

Barcode

Artikelomschrijving

Part design experiment, part critical theory, and part how-to manual, ‘What is Post-Branding?’ introduces a creative counter to the neoliberal orthodoxy of branding. Conceived and written by Dr Oliver Vodeb - an extra-disciplinary designer, critical theorist, and educator active in Melbourne - and Jason Grant - a designer and co-founder of Inkahoots Design - the book empowers a better design of public communication for civic and activist groups by replacing corporate branding’s predato

Specificaties

MerkIdea Books B.V.
CategorieBoeken
EAN Code9789083270678
Artikelcode9789083270678
VerpakkingStuk(s)

Stel een vraag over dit artikel

Gratis verzending vanaf € 59,99

Afhalen op locatie mogelijk

Eigen bezorg- en montagedienst

Persoonlijk contact

Bestelplatform per klant op maat

Winkelmandje

Offertelijst

Wis filters

Filter

&nspb;

Annuleren
Bevestigen