Zakelijke klant worden: Gebroeders Winter helpt organisaties al vele decennium lang met alles wat er nodig is om zorgeloos te kunnen werken en kijkt daarbij naar de complete werkomgeving. Denk aan alle kantoor- en kantineproducten om te kunnen werken. Verder hebben wij een ruime kennis en ervaring op het gebied van projectinrichting en meubilair, huisstijl en bedrukkingen voor uw bedrijf en relatiegeschenken. Ons doel is om klanten in Nederland volledig te ontzorgen door ons totaal assortiment voor uw bedrijf. Hierbij wordt u ondersteund door één van onze fysieke locaties in Nederland.
Uw voordelen:
- Uw persoonlijke deskundige accountmanager
- winkels in Nederland met voorraad
- Eigen print & copyshop (locatie Soest)
- Snel en overzichtelijk bestellen
- Persoonlijke afspraken over levering- en prijscondities
- Kopen op rekening
- Groot totaal assortiment beschikbaar en vanuit onze eigen voorraad leverbaar
- Alle orders worden manueel gecontroleerd om naleveringen en manco te beperken
- Voor 14:00 uur besteld, de volgende werkdag geleverd (indien beschikbaar)
Wilt u klant worden? Aarzel dan niet en neem contact met ons op:
Uw accountmanager:
Maiwand Ahmadzai
M: 06 – 51 49 22 10
@: m.ahmadzai@gebroederswinter.nl